Framtiden?

Blev liksom lite påminnd (säger man så?) om min blogg. 
Bloggar som sagt inte alls mycket nu. 
Orkar la helt enkelt inte berätta om min tråkiga vardag och det där med att skriva av sig tycker jag inte lönar sig längre.. Varför? Vet ej. 
Men nu peppar jag bara inför studenten. Vad som händer efter det vet jag faktistk inte ännu. 
Inte helt 100 liksom. Orkar inte heller vara orolig över det. Mest över allt som jag har i skolan att göra. 
Påtal om skola har jag nu vart ledig i 2 dagar, och det känns som söndag idag. Har gjort det heeela dagen också, så har vart sån dära "depp-dag" kan man la säga. 
Men imorgon är det fredag. Skönt! Bara en lektion också. Köra bil står på schemta! Sen vettefan. 
På lördag blir det lite fira Camilla som fyller 19 år. Tiden går fan fort ändå. Shit. 
Ja, nu ska jag inte dra djupare in på det utan avslutar detta inlägg med att säga;
Nu ska jag sova! Godnatt. Och här får ni en finfin bild på mig, bara för att jag känner för att lägga in en bild...på mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0