Sån där lista

Hittade denna på Annas ( http://fairytaleofnewyork.blogg.se/ ) blogg så tänkte att jag har inte så mycket för mig så sätter mig o gör denna nu! 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - JAPP!

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga. Rätt onödigt då jag aldrig håller dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nääh
4. Dog någon som stod dig nära? - Nop.
5. Vilka länder besökte du? - Bara vart i sverige detta år.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? -
Ett bättre år. Vilket man aldrig får men..
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ett som var speciellt, men som inte har någon som helst betydelse i år.
8. Vad var din största framgång 2011? - Haha, kommer inte på nått.
9. Största misstaget? - Ett. Att ha ett förhållande. En lite annat smått och gott också.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Sjuk - feber, skadad - stuka foten på första Lipz-besöket hahah.
11. Bästa köpet? - Antingen min otroligt sköna filt ellerrrr......aaah shit finns så mycket bra jag köpt. Köper liksom bara bra grejer!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Jadu...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ett tag var den NÅGON som gjorde det. Annars har alkoholen vart ganska bra vän som gjort mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Benny Menassi ft. Gary Go - cinema (skrillex remix)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Svårt att säga. Var både brutalt glad och ledsen detta året. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Vart ute mer. Solat mycket.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Litat på folk, nr.1 liksom. Uhm... Venne.
18. Hur tillbringar du julen? - Med släkt, senare med massa fulla människor på bs. Bästa julen!
19. Blev du kär i år? - Tyvärr ja, usch. 
20. Favoritprogram på TV? - Kolla fan inte mycket på tv i år. 
21. Bästa boken du läste i år? - uhm. Inte läst en ända bok.
22. Största musikaliska upptäckten? - none
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Tror jag bara önska pengar som vanligt, vilket jag fick!
25. Något du önskade dig men inte fick? - Massor
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - När dygnet vände till min födelsedag va jag med mitt ex, sen med bästis.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Mycket. Ojoj.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - Snygg som fan. 
29. Vad fick dig att må bra? - Vänner, alkohol, fina sommardagar. 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - hahaha uhm...iiiingen aning faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0