jullov?

Jag kan knappt tro det när jag tänker på det. Men imorgon är sista dagen. Sen får jag lov. Och oj så jag har längtat. Det är så underbart att bara tänka på det. Tror fan jag kommer vakna av ett leénde imorgon. 

Nu sitter jag och kollar på Ringaren i Notre Dame och ska fortsätta med det och sen sova lyckligt. Sen ska jag sova ännu mera på lovet. Det kommer bli awesome. Som om jag går i ide. Ska försöka vara så osocial som möjligt för att kunna göra det jag tycker mest om: Vara själv på mitt rum och bara vara tyst. 
Där jag kan vara hur tyst jag vill. Vara på vilket humör jag vill utan att någon dömmer än. 
Japp! 
Säger godnatt och så kommer jag la skriva snart igen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Människor suger.

Det jobbigaste är när vissa faktiskt verkar vara vänner på riktigt med sina ex medans man själv bara säger hej och inget mer till sitt eget.

LIVET.

2011-12-22 @ 22:58:59
URL: http://followingtheeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0