Julafton...På bs?

Jävlar. 
Julen blev inte alls som jag hade tänkt mig! 
Det sluta med att man va på bs, sen hos Anton
och drack öl till klockan 7 på morgonen. 
Haha, jävligt rolig kväll faktiskt. 
På morgonen var la lite värre men sov
bort det på kvällen. 

Nu ska jag snart sova, för imorgon kommer
jag vara på överby tidigt som FA-AN 
för att köpa kläder osvosv. 
Sen på kvällen blir det nog bs igen skulle jag tro! 

Kännde mig även sådär assnygg på eftermiddagen när jag
gjorde mig klar för kvällen så lägger ut en bild här bara för att.. 
(nej, jag hade inte håret uppsatt, hade det bara för tillfället eheh)

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Men snyyyyygg. Blööh.

2012-01-12 @ 18:12:13
URL: http://followingtheeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0